uppdatering

- deppandet över att jag inte fick jobbet jag sökte är över. Jag fick i stället uppleva vilka fantastiska kollegor och vänner jag har. Det stöd och den värme jag har upplevt den senaste tiden önska jag att alla finge känna på.

- sjukdomarna har avlöst varandra. I veckan har jag legat deckad i, vad jag antar var, influensan. 39,9 grader i feber gör en människa ganska klen. Uppenbarligen har jag nedsatt imunförsvar. Troligen till följd av stress. Det är nog dags att dra lite i bromsen. Turligen har jag beviljats två veckor semester över jul och nyår. Det måste väl betyda att jag börjar år 2006 som en ny, bättre, människa?

- julstressen pockar på. Inte ens hälften av klapparna köpta och lägenheten ser ut om xxxxxx. Det blir nog jul ändå till slut...
I dag ska vi på den lokala julmarknaden. Det brukar vara ganska så intetsägande, men Filoran ser fram emot att få höra "tomtemusik".
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback