Dränerad på energi.

Den här förkylningen har helt sugit musten ur mig. Nu har jag dammsugit halva lägenheten. Sedan tog batterierna i min bärbara cd slut och samtidigt min lust att slutföra projektet. När jag städar vill jag lyssna på bok. Just nu är det Håkan Nessers "Skuggorna och regnet". Jag är lite besviken över att det inte är Håkan Nesser själv som läst in den boken. Jag älskar hans röst! Att lyssna på böcker är den bästa avkopplingen som finns.
B ringde. Polisen har hittat hans stulna bil ca 500 meter från hans jobb. Den är intakt, men låsen till dörren och tändningen är naturligtvis trasiga. Så, från att varit en bil kort, har vi plötsligt en bil för mycket. Tre bilar och en parkeringsplats... Förhoppningsvis kan vi sälja en utav dom snart.
Nu ska jag titta på Oprah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback