En blogg!

Jaha, då har jag en blogg nu då. Varför, kan man undra. Jag får väl erkänna att de senaste månaderna av flitigt läsande av andras bloggar har gjort mig nyfiken och sugen på att testa.
Jag, som aldrig har lyckats fylla en enda dagbok i hela mitt liv. Jag har däremot köpt en massa dagböcker. Jag älskar att köpa nya, fina skrivböcker. Samtidigt måste även en ny penna inhandlas. Sedan skriver jag i några dagar, innan boken blir liggande i en låda och pennan hamnar bakom någon byrå. Vi får väl hoppas att inte laptopen går samma öde till mötes.
Vad denna blogg ska komma att handla om, har jag ingen aning. Mitt liv som deltidsarbetande småbarnsmorsa, kanske. Inte särskilt orginellt, men jag räknar väl inte heller med att nå ut till någon större publik.
Nu ska jag kolla runt lite här, och se om jag blir klok på de olika funktionerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback