Min tjej vill ha tuffa leksaker

Barnen fick morgonrockar i fleece i julklapp. Filuren ser ut som playboykungen i sin. I dag har han förstärkt det intrycket genom att gå omkring med Filorans prinsesskrona på huvudet.
Filoran fick en Bratzdocka av kusinen. Den är jätteläskig och jag funderar på att kasta den. Varför gör man dockor som ser ut som värsta sortens plastikopererade dokusåpakändisar? Filoran gillar den inte alls. Hon har inte ens tittat åt den sedan hon öppnade paketet. Hon vill ha tuffa leksaker, säger hon. Dinosaurier och piratskepp. That's my girl!
Nä nu ska jag packa små ryggsäckar till småfolket som ska till mormor och morfar och sova över.

Kommentarer
Postat av: Lena

Hejsan
Vilken mysig blogg du har :)
Kul att läsa om dina små filurer, mindre kul att ni vart så mycket sjuka era stackare :(

Såg ditt nick inne på viktsnacket och blev nyfiken...*rodnar*
Nåja, jag borde nog skriva in mig på det snacket jag med...jo, det borde jag absolut!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback