Listdags

En lista som jag nu hittat på tre olika bloggar och därför tycker att jag kan sno utan att ange varifrån.

Nämn något som gjorde dig glad igår: att det bara var en arbetsvecka kvar innan semestern.
Vad gjorde du kl 08 imorse? Jobbade
Vad gjorde du för 15 min sedan? surfade
Det sista du sa högt? får jag ta en?
Det senaste någon sa till dig: akta mamma den är vass!
Vad har du druckit idag? kaffe, kaffe, kaffe, vatten och äppeljos.
Vad var det senaste du åt? en äppelklyfta
Vad var det senaste du köpte? Thaimat på centralvägen i Upplands Väsby
Vad är det för färg på din ytterdörr? brun
Vad är det för väder hos dig nu? Soligt och varmt
Godaste glassmaken? polkagris
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ibland tror jag knappt på kärlek alls
Sover du tungt? Olika vid olika tider på natten
Drömmer du mardrömmar? Sällan
Trivs du med ditt jobb? Ja
Favoritklädsel? ledigt och rent
Favoritlåt just nu? dunka mig
Vad ser du om du tittar till höger? .en diskbänk med ett glas och en kaffemugg
Vad gör dig glad just nu? Snart semester!
Vad ska du göra härnäst? Laga mat
Höger eller vänsterhänt? Höger
Humör just nu? Trött, men annars ok
Favoritgodis? sega råttor från webes
Kläder just nu? gröna capribyxor och brun top
Sommarplaner? Astrid Lindgrens värld
Hur många kuddar sover du med? Två
Spelar du något instrument? Nej
Morgon eller nattmänniska? Morgon
Vad är viktigast för dig? Familjen
Är du kittlig?  Ja
Snarkar du?  Det påstås så, men jag tror att det bara är elakt förtal
Stjärntecken? Fisk
Äckligaste insekten? Kackerlacka och fästing
Stökigt eller välstädat? alltid stökigt
Längtar du mest efter just nu? Semester och att B ska låta sig övertygas om att sparpengarna är bäst spenderade på en resa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback