midsommar

image49Midsommar firas i år tillsammans med BästeM, M och Lill N. Vi ska grilla och leka på deras härliga tomt. Först ska vi försöka leta rätt på något trevligt firande med stång, musik och någon lagom galen tant i folkdräkt som blir arg om man dansar åt fel håll i små grodorna.
Jag misstänker att det kommer att bli en lugn tillställning med nyktra och städade småbarnsföräldrar som inte orkar vara uppe längre än till 23.00.
Nu måste jag tänka ut något gott att ta med till midsommarbordet. Valet står mellan: kycklingpaj (jag gör världens godaste), sweetchilistekta kycklingspett eller något helt nytt oprövat recept. Tänk om jag skulle förvåna mig själv och andra genom att välja något som inte innehåller

image50

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback