Stor tjej

I går var det avslutning på simskolan för Filoran. Äntligen fick hon sin silverpingvin. För att få den måste man bla kunna simma 10 meter. Filoran var dock inte så intresserad av hur långt hon hade simmat, utan tyckte att det var viktigare hur djupt vattnet var i bassängen.
I dag är det besök på 6-års. Det ska ätas lunch och hållas "lektion". Eftersom vi inte har dagis och dagmamman/mormor är ledig i dag, få jag privilegiet att följa med. Det ska bli spännande. Jag har ju själv gått i samma skola som barn.
I går bokade jag stuga på Vimmerby Camping för besök till ALV. Det ska bli skoj, det är inte en all-inclusive-charter med Bamseklubb men skoj.
Egentligen vill jag åka typ hit:
image45

Men detta kan ju som sagt vara kul det med:
image46

Be still my heart.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback