förvirrad i dag

I dag är jag mer än lovligt snurrig. Gjorde pannkakssmet med 2 dl för lite vetemjöl. Detta upptäcktes när pannkakorna föll isär i en geggig massa vid försök till vändning. Jag skulle gå in på expressens hemsida och skriver adressen: www.tisdag.se. Inte riktigt vad jag var ute efter.
Igår på jobbet daterade jag 10 poster på rad med datum: 20080528. Snacka om att vara före sin tid.
Varningssignaler på stress, jag vet, men jag har ju faktiskt nyss bytt till ett mycket mindre stressigt arbete. Jag tror att min urusla kosthållning delvis kan vara en bov i dramat... Jag borde verkligen ta tag i mitt liv, men jag är så trött på att misslyckas att jag numera har huvudet djupt nedgrävt i sanden.

I dag är det räkningbetalardags. Jag hoppas att jag inte virrar till det totalt.
image44

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback