Gårdagens inlägg- lite sent

Vaknade när B stängde dörren 06.20 i morse. Borde somnat om, men gick upp och satte på kaffet i stället. Lägenheten är liksom lite tristare utan barn. Det är skönt, men lite trist samtidigt.

I går var det prinsesstema här på morgonen. Det såg ut så här
image29
image30

Sedan var det dags att packa in sig i bilen och åka till mormor och morfar
image31

Efter att ha pussat barnen for jag och B iväg och shoppade lite. Vi passade på att äta ute. På restaurangen hade jag svårt att slita blicken från en yngling med mycket arrogant hår. Ibland är jag som en riktig kärring. Jag kan inte sluta stirra.
Väl hemma gick luften ur mig totalt och jag fastande i soffan framför CSI och Criminal minds. Endera dan ska jag se till att få kardborren som fäster så bra i soffan bortopererad från baken.

Nu är jag ensam och väntar på att klockan ska blir så mycket att jag vågar ringa bäste M, som har lovat att leka med mig i dag. Som tur är slipper jag i alla fall gå på hästtävling, ett hot som har legat över mig i flera veckor. Jag undrar om bäste M förstår hur mycket jag gillar att hänga med henne, när jag är villig att spendera timmar med att titta på vuxna människor som försöker rida som cowboys?
Kanske ska vi träffa J, det vore otroligt skoj. Hon är en sådan vän som jag nästan aldrig träffar och har mycket sporadisk kontakt med. Ändå tycker jag så otroligt mycket om henne och när vi väl ses tar vi upp tråden där vi lämnade den sist. Hon är viktigt, fast hon inte är så närvarande.

Gick ut på balkongen och hittade denna
image32
En "svart" viol. Härligt!

Kommentarer
Postat av: Lena

Hejsan
Vad glad jag blev av att se ett "nytt ansikte" på min blogg :) Tack för vänlig kommentar, din blogg är allt bra mysig den med... blir liksom varm i magen av att läsa om dina filurer och er vardag.
Vänlig hälsning Lena


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback