Kanske man skulle ta upp skrivandet här igen?

Ingen läser och det gör dom rätt i.
Jag skulle nog däremot  må bra av att klottra av mig lite här ibland.
I dag fick jag oväntat ett par timmar för mig själv här hemma. Familjen for iväg till faster och kusiner på fika. Jag avböjde med ursäkten att jag skulle pusta spisen med mina nyinköpta mirakeltrasor... Jag hann tröttna innan miraklet inträffade.
Jag älskar att köpa städgrejor, men jag hatar att städa! Varje gång jag slösar en slant på en fin trasa eller något dyrt medel inbillar jag mig att det är just denna fantastiska produkt som ska få mig att hålla hemmet rent och snyggt. Det har inte funkat än så länge, men skam den som ger sig.

Nya skor har inhandlats i dag också. Röda treckingskor från Intersport. 200 pix rabatt om man blev förmånskund. När jag hade betalat så kände jag hur den sista spänsten gick ur mina gamla trotjänare och dom nästan bönföll mig att äntligen få vandra vidare till skohimlen. Nu hoppas jag bara att jag slipper skoskav och annat sattyg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback