Konferens i dag.

Sitter på jobbet och passar på att använda de tre minuter som återstår innan arbetsdagen börjar till att skriva dagens inlägg. Troligen är detta enda chansen och jag har ju bestämt mig för i alla fall ett inlägg per dag.
I dag är det konferens på Långholmen. Jag gillar att gå på konferens. Oftast är det ett utmärkt tillfälle att träffa människor i yrket och att få lite inspiration. Dessutom är det skönt att komma ifrån kontoret ibland.

Sedan stundar långhelg. Helgen inleds med Filorans andra fotbollsträning. Jag hoppas verkligen att hon fortsätter att tycka att det är kul med fotboll. Efter träningen har jag lovat Tacos.

 Filorans favvomat - alla kategorier.

På torsdag ska vi försöka hitta på något familjeskoj allihop. Kanske detta:
http://www.tomtit.se/?dnode=6

På fredag åker Filur och Filora till mormor och morfar på landet. B åker och fiskar lördag morgon och jag ska njuta av att vara ensam hemma ett helt dygn.
Om inspirationen infinner sig påbörjar jag operation garderobsrokad. Eller inte....

Egentligen vill jag ha en sådan här

Kanske en dag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback