Min middag i bilder

Hur gör folk för att ta snygga bilder av mat. Hur jag än gör ser allt ut som grisföda.
Här är i alla fall vår middag i bilder. Denna rätt går bra att tillreda samtidigt som man springer efter en skrikande treåring som bestämt sig för att han vill sova.

Först behöver man
image2
fläskfile, ris, matgrädde, frysta champisar, krydda

image3

Fullt fräs.

Om man sedan tillsätter matgrädde och min bästis
image4

Får man detta resultat
image5

Tillsammans med
image6
(Fryst broccoli är också broccoli)
Och lite
image7

Blir det så här
image8
Inte illa....

Som belöning får man detta
image9

och detta
image10

Till sist får man äran att ta hand om detta
image11

Så, nu har jag tränat på att lägga upp bilder i bloggen.
Mätt och belåten är jag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback