nu råder lugn i huset

Barnen sover. Filuren somnade själv för första gången på länge. Filoran behövde lite tröst efter att ha försökt dribbla en basketboll med ansiktet.

Själv har jag bakat en
image25 som direkt hamnade i frysen utan att passera mina giriga familjemedlemmar.

I morgon ska vi skjutsa barnen till landet, köpa sovsäck till storfiskaren, göra bankärenden och äta en god middag utan barn. Jag har tagit fram fläskfilé ur frysen. Frågan är vad jag ska hitta på för gott med den.
Egentligen är jag sugen på
image26 och image27
men B äter ju helst
image28 och jag blir ju ensam hemma hela lördagen och kan äta vad jag vill.

Nu ska jag krashlanda i soffan och inte kravla mig upp för annat än att gå till sängs.

Kommentarer
Postat av: katja

Hallå där!
Hoppas du kryar på dig snart! Synd att du missade den andra dagens konferans, det var en bra föreläsning om projekt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback