uppdaterar

Efter en vecka med igensnorade bihålor, föräldramöten, jobb och annat tjafs är det då äntligen helg. I går tog jag filoran och gick ner till sportfältet och kollade på 7-åringar som spelade fotboll i knattekupp. Det är något så bedårande över en 7-åring som står och filosoferar på en fotbollsplan, samtidigt som galna föräldrar står och skriker om att deras telning "äger bollen" och ska "jobba hem".
Nästa år är det Filorans tur att vara med och jag ska be B skjuta mig på fläcken om jag börjar skrika och ha mig vid sidlinjen.
I går var det grill på landet. Filuren och Filoran gjorde av med lite överskottsenergi på gräsmattan.
image36
Filoran rockar fett

image37
Filuren me

image38
kullerbytta

image39

image40image41
gosingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback