Dags att gå till jobbet

Nu har jag varit hemma i tre dagar och tänkte avsluta veckan med att jobba. Febern gav snabb med sig och jag känner mig helt ok. Jag råkar dessutom veta att många kollegor är lediga och sjuka i morgon så jag känner att jag verkligen borde gå till jobbet.
Nu funderar jag på om jag ska ta en tur på motionscykeln. Vi lånade hem den av svärfar för ett år sedan och vi har inte direkt slitit ut den...
Filuren lyssnar ofta på en ljudbok om Byggare Bob som han fick i julklapp. När har pratar om den så avbryter han sig med jämna mellanrum och förklarar: "när du hör den här signalen ..... då är det dags att bläddra blad". Lite skadad kanske? Hoppas att han i framtiden inte sitter med en bok och läser samma sida om och om igen i väntan på "signalen".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback