lugnet har lägrat sig

E kom hit med Filuren som jag bytt bort under dagen mot hennes stora. Det är himla praktiskt faktiskt! E har haft två småkillar som lekt fint tillsammans hemma hos sig och jag har haft ett litet gäng sexåringar som haft kul ihop här. Man borde byta barn lite oftare kan jag tycka.
Vi försökte titta på melodifestivalen. Det var inte helt enkelt med en treåring som kastade papperssvalor, en Filora som promt skulle sjunga med (högt!) i alla låtarna. Varför låta en sådan liten detalj som att man aldrig hört låten förr stoppa en? En sexåring som dansade "brejkdans" på parketten så att jag var säker på att grannarna skulle skicka störningsjouren samt en Filur som fullständigt kollapsade av trötthet. Jag tror att jag fattade att gamlingen och lilltjejen gick vidare direkt till globen. Något annat vet jag inte men det lär jag väl bli varse vad det lider.
Nu dags för Kommisarie Lynley i sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback